مرحله هفتم واگذاری تسهیلاتی لوازم خانگی و کالای دیجیتال با استقبال اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان سراسر کشور به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی لیزینگ و رفاه فرهنگیان: طرح مرحله هفتم واگذاری تسهیلات به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که شامل، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بوده است طبق برنامه و زمانبدی اعلام شده در تاریخ 24 بهمن ماه سال 99 به پایان رسید.
مرحله هفتم به مدت 12 روز اجرا شد و از طریق شبکههای اجتماعی و وبسایت لیزینگ و رفاه فرهنگیان بصورت مستمر اطلاع رسانی گردید.
جهت آگاهی از مراحل خرید، قوانین و مقررات، و همچنین به جهت رفاهِ حال مشتریان صندوق ذخیره فرهنگیان، موارد زیر اطلاعرسانی میگردد:
طبق قرارداد مشتری و لیزینگ و رفاه فرهنگیان، تحویل کالا ۳۰ روز پس از تحویل پرونده مشتری به لیزینگ خواهد بود.
لذا از مشتریان عزیز خواهشمندیم نسبت به تکمیل مدارک و ارسال پرونده از طریق ادارات کل سریعتر اقدام نمایند تا سفارشات آنها تا پایان سال۹۹ تحویل گردد.
هیچ هزینه ای به عهده خریداران جهت ارسال و تحویل کالاها نخواهد بود. در صورت هرگونه اقدام مغایر مطلب فوق سریعاً با واحد امور مشتریان لیزینگ و رفاه فرهنگیان تماس حاصل فرمایید.
در زمان تحویل کالا صحت و سلامت فیزیکی سفارش خود را پیش از تحویل بررسی نموده و از تحویل کالای معیوب یا سفارش اشتباه خودداری نمایند. در غیر این صورت لیزینگ و رفاه فرهنگیان هیچ تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.
راه اندازی و نصب لوازم خانگی اگر توسط شبکه خدمات پس از فروش شرکتهای تولید کننده انجام نپذیرد، هرگونه مشکل احتمالی به عهده مشتری خواهد بود و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ تنها هزینه ایاب و ذهاب نصاب به عهده خریداران محترم است.
1. تلفن: 73697000-021 داخلی 312 و 313
2. ارسال پیام از طریق نرمافزار WhatsApp با شماره 09129681701